luni, 15 decembrie 2014

BLOGGERII SPUN : CRAIOVA E MUZICALĂ


Concerte simfonice şi vocal-simfonice, muzică de operă, muzică veche, muzică de cameră, recitaluri  instrumentale, concerte de muzică rock, folk şi jazz sunt oferite spectatorilor în perioada 21 noiembrie - 17 decembrie 2014.

Marti 2 decembrie 2014 am fost la “Filarmonica Oltenia” împreună cu mai mulți bloggeri și am urmărit concertul Cameratei Regale.Citisem despre spectacolele de înaltă tinută pe care le oferă spectatorilor și m-am bucurat că această orchestră a fost invitată și a acceptat sa participe în cadrul Festivalului Internațional “Craiova Muzicală”. Am ascultat "Concertul pentru violoncel și orchestră" de Joseph Haydn și “Souvenir de Florence” de Piotr Ilici Ceaikovski.


Acustica este extraordinară la “Filarmonica Oltenia” și atmosfera care se creează între scenă și sală e foarte frumoasă. Am aplaudat minute în șir în sală și dupa terminarea spectacolului am așteptat Camerata Regala în holul filarmonicii sa ii mai aplaudam odata și să vorbim cu Vlad Dragulescu, managerul Filarmonicii. 
         
          

           În ziua de 11 decembrie am fost să văd Liszt Chamber Orchestra Budapesta, o orchestră de reputație mondială. Am ascultat Edward Elgar, Bella Bartok și Piotr Ilici Ceaikovski. 



La fiecare spectacol în holul Filarmonicii Oltenia te întâmpină cei care lucrează zi de zi acolo, îți răspund la întrebări sau îți recomandă ce poți să mai vezi în zilele următoare. Orice spectator revine la Filarmonică și datorită lor. Și site-ul este foarte structurat, găsești toate informațiile.

         Bloggerii din Craiova au creat un grup, ei informează și discută despre evenimentele culturale din Craiova, merg împreună la spectacole, îî cunosc pe managerii instituțiilor de cultură și pe cei care fac parte din echipa care dezvoltă aceste proiecte, fotografiază si scriu despre toate evenimentele la care au fost.



         Evenimentele muzicale organizate sub egida Filarmonicii „Oltenia“ din Craiova sunt incluse în programul de promovare a oraşului pentru titlul de „Capitală Culturală Europeană“. Festivalul Craiova Muzicala se bucură, ediţia acesta, de sprijinul financiar al sponsorului CEZ Vânzare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu