marți, 29 septembrie 2015

Proiecte blogoslovite la Bruxelles



O temă extraordinară despre care aș putea scrie multe articole. Sunt blogger, locuiesc în Craiova și împreună cu alți bloggeri din Craiova ne întâlnim în fiecare marți la Casa de Cultură Traian Demetrescu care se află în Centrul Istoric ca să discutăm despre Proiecte Blogoslovite. 


Am găsit deschidere și găzduire în acest loc minunat  și aici prind viață proiectelor noastre. Unul dintre proiecte este Colțul Bloggerilor. L-am inițiat pentru că în 2014, în urma competiției organizate anual de bloggerul de turism american Anil Polat, Craiova a câștigat și a fost desemnată Best City to visit 2014. Anil a vizitat împreună cu noi orașul Craiova, a scris despre Craiova.


L-am întrebat dacă i-ar plăcea să existe un loc în care să invităm bloggerii care ne vizitează. Pot folosi acest spațiu, se pot fotografia acolo și pot anunța prietenii: ”Sunt în Craiova la Colțul Bloggerilor”. I-a plăcut foarte mult ideea și a spus că abia  așteaptă urmatoarea vizită.  Acum Colțul Bloggerilor e gata, am avut sprijinul sculptorului Gabi Rizea, al RADFPL pentru bușteanul folosit și bineînțeles al Casei de Cultură Traian Demetrescu. Bloggerii au șmirgheluit, au dat cu lac și s-au implicat foarte mult.

Am pus la cale să invităm mai multi bloggeri din Polonia să ne viziteze și să faca poze la Colțul Bloggerilor. De ce  Polonia? Pentru că începând din 2014, noi bloggerii din Craiova ne întâlnim cu directoarea Centrului Cultural Polonez din Craiova. Suntem prieteni și o invităm să mergem împreună la Filarmonică și la alte evenimente culturale.

De ce facem asta? Ne-a invitat de ziua României să sărbătorim împreună la Centrul Cultural Polonez. Am comandat mâncare românească și am vorbit despre România și Polonia. Ne-am simțit extraordinar, am scris articole și acum dorim să cunoaștem mai mulți bloggeri din Polonia, să îi invităm la Craiova, să afle despre istoria și tradițiile noastre și să mergem și noi în Polonia să cunoaștem mai multe despre Polonia, relatiile romano-polone și posibilitatea de a iniția proiecte împreună.


În urmă cu o săptamînă am fost invitați la Bistreț (județul Dolj), pe malul Dunării, într-un proiect transfrontalier. A fost un concurs de pescuit și un concurs gastronomic. Așa că ne-am propus în 2016 să  cunoaștem mai multi bloggeri din Bulgaria și să mergem să cunoaștem gastronomia de pe malul celălalt al Dunării.


Ne-am propus să organizăm și alte evenimente împreună cu bloggerii din țările Uniunii Europene, dar pentru toate acestea avem nevoie de sprijin și de inițierea mai multor proiecte destinate bloggerilor la nivelul Uniunii Europene. Acest subiect cred că merita o dezbatere mai detaliată în cadrul Uniunii Europene, alături de modul în care pot fi atrase finanțări pentru aceste proiecte, cum pot fi stabilite partenerialte precum și despre oportunitățile acestor meserii noi în Social Media.
Pe doamna Angela Filote mi-aș dori să o primim cât mai curând în Craiova la un Blog-meet,

să ne cunoască și să aflăm mai multe despre proiectele Uniunii Europene.

Mă bucur foarte mult că am fost provocați să scriem pe această tema interesantă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu