vineri, 30 octombrie 2015

Rubinele de la Delaco



Se apropie sărbătorile, așa că o să îi fac o surpriză lui Tony. Îl învăț cum să atragă toate doamnele și domnișoarele înainte de Crăciun. Eu am aflat o poveste frumoasă și mă pregatesc să îl invit pe Tony la Craiova să i-o spun și lui. În fiecare lună brânzeturile Delaco sunt invitate de bloggerii din Craiova. Într-un restaurant din bloggerii vin să asculte povestea.

Primul eveniment a avut loc în luna octombrie și în noiembrie deja avem invitați internationali. Este ziua Poloniei și i-am invitat și pe prietenii nostri polonezi. Cum se desfășoară evenimentul? Brânzeturile Delaco sunt frumos așezate și sunt fotografiate de toată lumea.



 După ce ne așezăm la masă începe povestea. Noi, cei care suntem fan brânză suntem foarte atenți. Mozzarella Fresca de la Delaco are un gust special cu Sauvignon Blanc- Terase Danubiene, așa că îl provoc pe Tony sa invite doamnele să viseze la valurile Dunarii cand servesc Mozzarella Fresca de la Delaco. Tony, ai gustat Emmentaler de la Delaco alături de Tămâioasă Românească? Emmentaler-ul este cașcavalul care este cunoscut pentru găurile foarte mari și gustul foarte bun. Tămâioasa Românească este un soi tradițional romănesc care obține multe medalii în concursurile internaționale. Nu am întâlnit pînă acum această combinație, dar mi s-a părut interesantă. Îl invit pe Tony să spună femeilor frumoase despre frumusețea florilor de câmp, când prezintă Emmentaler de la Delaco. Caşcavalul afumat a venit însoțit de o Fetească neagră. Cașcavalul afumat este cunoscut de toți românii și Feteasca Neagră este un sortiment tradițional românesc. Feteasca Neagră este considerat “ rubinul” vinurilor românești, așa că îl invit pe Tony sa ofere rubine doamnelor inainte de Crăciun. La final pe masă și-a făcut loc celebra brânză cu mucegai albastru Roquefort-Ile de France, Delaco şi Merlot.
 
S-au potrivit perfect, pentru că vinul este delicat, cu fructuozitate. Asa ca îl invit pe Tony să prezinte acest sortiment pentru toate doamnele delicate. Cred că i-am dat câteva idei, i-am transmis pasiunea noastră pentru brânză, oricare dintre noi este un fan. Îl așteptăm cu drag la Craiova.

Articol scris pentru SuperBlog 2015.

2 comentarii: