vineri, 16 octombrie 2015

Tricoul muzical

Sunt blogger şi membru al Asociatiei Bloggerilor din Oltenia. Mergem la spectacolele de la Filarmonica Oltenia, Opera Română Craiova, Teatrul Naţional Marin Sorescu, facem fotografii şi scriem articole. Suntem apreciaţi deoarece noi participăm la repetiţii, stăm de vorbă cu regizorul şi artiştii care fac parte din distribuţia spectacolului, după aceea mergem şi la spectacol.
Un blogger este mai mult decat un jurnalist, care transmite în general doar informațiile din comunicatul de presă.

 Îmi place să scriu și să transmit și altora atmosfera acestor spectacole, din sală, de pe scenă și din culise. De mult îmi doream să port la întâlnirile cu artiştii ceva prin care să se vadă cât apreciez munca lor.

Acum am găsit, voi purta un tricou pe care l-am comandat la magazinul on-line de tricouri funny și tricouri personalizate.
Sunt peste 200 de modele, sunt pentru toate gusturile. În plus există o secţiune pentru tricourile personalizate, realizate cu ajutorul unei tehnologii de ultimă generaţie. Îmi place să primesc și să ofer cadouri personalizate.

Am găsit un model care se potrivește cu personalitatea mea și cu pasiunea mea pentru muzică, așa că pe acesta l-am ales.
Comanda am primit-o foarte repede, în două zile. Materialul este foarte bun, aşa cum scrie în comentariile pe care le-am citit înainte să fac comanda.

Este ........ Nota muzicală, pentru melomanii care se respectă!
În perioada 10 octombrie – 15 noiembrie 2015, orașul natal al Elenei Teodorini este în sărbătoare.  Festivalul International Elena Teodorini va deschide noua stagiune artistică 2015-2016 a Operei Române din Craiova. Este un omagiu adus marii artiste care a debutat la numai 23 de ani, în 20 martie 1880 pe celebra scenă a Teatro Scala din Milano. Sunt invitați dirijori consacrati, soliști de talie internatională, echipe renumite de regizori, scenografi, coregrafi si designeri.

Tricoul va fi de azi inainte „ marca” mea, îl voi purta la repetițiile la care asist. Lumea mă va recunoaște.


Este un tricou special....pentru melomanii care se respectă.

Articolul este scris pentru SuperBlog 2015.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu