miercuri, 4 noiembrie 2015

Abia aștept să vină scoțienii la Golden Tulip Times



Ești studentă și stai în Regie? Atunci ai mulți prieteni, sunt ardeleni, olteni, moldoveni, dobrogeni. Înveți despre obiceiurile și sărbătorile fiecărei zone, mănînci bunătăți de acasă și după fiecare examen arunci de la fereastra camerei borcane, ca să se spargă ghinionul. Am fost studentă la Politehnică și am stat 5 ani în cămin. După licență, toate colegele de grupă am scris într-un caiet că vom păstra legătura și ne vom întâlni cel puțin odată pe an în București.
 Am fost foarte bune prietene, așa că după vreun an de la absolvire, când am primit o invitație la nuntă de la una dintre colege, nu m-am mirat să vad că a ales să îi fie nașă o colegă de cameră cu care a stat în cămin. Ne-am distrat și a fost foarte plăcut să ne vedem și să povestim despre anii frumoși ai studenției. 

Acum mi-a venit și mie rândul să fiu nașă la o fostă colegă de cameră. E mult mai complicat, pentru că viitoarea mireasă, Amalia, locuiește de 5 ani în Scoția împreună cu prietenul ei. Are foarte mulți colegi la serviciu din Europa, din Asia și chiar din Africa. Are și prieteni scoțieni care sunt mai în vârstă decât ea și care au primit-o foarte bine în mijlocul lor. S-a hotărît să îi invite pe toți la nunta ei în România. Sunt vreo 30 de persoane care vor sta o săptămînă în București. Eu ca nașă trebuie să o ajut să organizeze nunta și bineînțeles să mă ocup și de anunțarea foștilor colegi de grupă. 
Părinții Amaliei sunt în Breaza și mi-au spus că își doresc o nuntă de neuitat, atât pentru rude cât și pentru grupul din Scoția. 

Cei din Scoția stau o săptămână în București, așa că trebuie să fie un hotel renumit de patru stele aproape de Centrul Istoric. Cel mai mult mi-a plăcut hotel Golden Tulip Times. Este un hotel de lux de 4 stele, are oaspeți din toată lumea și are o locație foarte bună. Este amplasat pe Bulevardul Decebal 19 și prietenii din Scoția pot ajunge foarte usor în Centrul Istoric si la Palatul Parlamentului.

Camerele sunt mari și moderne, cu aer condiționat, cablu TV, acces Internet wireless și minibar. Cu o zi înainte de nuntă, Amalia vrea sa prezinte unui grup de 50 de persoane un film cu momentele frumoase din viața ei. Au și un centru de conferințe cu dimensiuni diferite și am ales o sală în care Amalia poate să faca această surpriză prietenilor. Va fi foarte plăcut să vedem și noi ce face ea în Scoția și scoțienii să vadă momente din viața ei în România.

 
Mi-a mai plăcut ceva: oferta restaurantului Good Old Times, alcătuita din preparate culinare din bucătăria tradițională românească și internațională. Vom organiza după vizionarea filmului o masă tradițional românească la restaurantul hotelului.

Meniul de la nuntă va fi un meniu internațional, va fi pe placul invitatilor din România și pe placul celor care vin din Scoția.

 
 Am aflat că Amalia are doi prieteni scoțieni care vor cânta la miezul nopții. Așa că vom dansa sârbe, hore și vom învăța dansurile scoțiene. Abia aștept să văd portul lor tradițional. 

Sunt convinsă că va fi o nuntă de neuitat, nunta de la Golden Tulip Times.
Articolul a fost scris pentru SuperBlog 2015.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu