luni, 22 februarie 2016

Influencerii din blogosfera românească sunt la Social Media Summit 2016



Bloggerii și-au dat întâlnire la început de an la București. Este Social Media Summit, un eveniment pe care îl aștepți cu nerăbdare. 

Cei mai influenți oameni din online sunt acolo și o zi întreagă înveți despre strategiile eficiente de promovare în rețelele sociale, afli despre proiecte de succes, afli despre noile trenduri în marketing și comunicare. Întâlnești multi prieteni pe care îi urmărești în on-line sau pe care i-ai întâlnit în alte proiecte. Faci fotografii cu bloggeri pe care îi apreciezi și poti să pui întrebări, multe întrebări. 
Ce mi-a plăcut? Am aflat de la Mugur Pătrașcu de la Screen Native că piața evoluează, sunt mulți jurnalisti care au devenit bloggeri și vedete care au bloguri. Începe al doilea val, dacă în perioada 2005-2015 a fost o perioadă de entuziasm, acum în 2016 începe o perioadă de profesionalizare.
 Mi-a plăcut bineînțeles ce ne-a povestit Manafu, despre influencerii din blogosferă și comunitățile din blogosferă. 

Cel mai discutat moment al Social Media Summit a fost proiectul inițiat de Roxana Memetea, Managing Partner DDB și de Marta Ușurelu, Redactor Șef Revista Biz, proiectul #suntuntaran.
Am vorbit despre tradiții, despre autenticitate, despre părinți, bunici și despre cei 7 ani de acasă. Este un demers de reabilitare a termenului “taran”, de susținere a valorilor autentice românești la care au aderat multe personalități. Am avut marea bucurie sa il intalnesc pe Cătălin Năstăsoiu, creatorul brandului RONATIV, un vizionar care a fost invitat să facă parte din acest proiect. Am admirat ca de obicei modestia lui Nicoale Tand și i-am făcut invitația la o ciorbă de praz în Craiova. Tudor Giurgiu povestește cu drag de secvențele filmate în satele românești și Chinezu ca de obicei se mândrește că e născut în Baia Mare, un loc în care se respectă tradițiile.
Și eu mă voi alătura acestui proiect. 


 În partea a doua a evenimentului, Biz si Zelist au lansat in premiera listele cu influencerii din blogosfera românească.
 “Top bloggeri cu care colaborează agențiile și companiile”, “Top agenții care au lucrat cu bloggerii in 2015” si lista celor mai influenti 50 de bloggeri generaliști au fost prezentate și discutate. 
Cristian China Birta, Victor Kapra, Diana Enciu si Alina Tanasa de la Fabulousmuses.net ocupă primele trei locuri. Agențiile care colaboreaza foarte des cu bloggerii sunt Golin, MSLGroup The Practice si McCann Group. 
Mai multe detalii sunt aici: http://www.revistabiz.ro/13611-2/ 
Mi-a plăcut foarte mult la #smsbucuresti.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu