marți, 14 iunie 2016

Bloggerii spun prezent, Turneul Școala Flanco strigă catalogul



Îmi place să scriu pe blog și să particip la concursurile dedicate bloggerilor. Îmi place să mă întâlnesc cu bloggerii și să povestim despre activitățile on-line și evenimentele dedicate Social Media. Am participat anul trecut în Craiova la evenimentul “Craiova 2.0 on-line”. Chinezu, Cristian Florea, Florin Grozea, au fost invitații nostri. Am învățat foarte multe și am pus întrebări. În București sunt multe oportunități dedicate bloggerilor, le urmăresc on-line. 

Mă bucur când aflu că sunt evenimente organizate în țară, orice blogger la inceput de drum trebuie să acumuleze multe informații. În curând începe Turneul Școala Flanco, bloggerii din Craiova, Timisoara, Cluj Napoca și Iași se vor întâlni cu specialiștii în jurnalism, PR și blogging. 

Școala Flanco înseamnă cursuri gratuite pentru tinerii pasionați de branding personal, storytelling, blogging și social media. Cristina Bazavan, Sorana Savu si Cristian China Birta vor sharui din experienta lor în Content Creation și Storytelling, The Business of Blogging și Personal Branding.

Chinezu ne-a vorbit acum un an când a venit în Craiova despre “Emoții în Social Media…sau…De ce prazul primește like și share”. I-a molipsit pe mulți ca sa se apuce de scris și acum așteaptă să-l întâlnească din nou. 

În prezent sunt implicată într-un proiect on-line care promovează gastronomia și tradițiile din Oltenia, așa că abia aștept să o întâlnesc pe Cristina Bazavan, să ne povestească și să ne arate care sunt secretele storytelling-ului. Pe Chinezu vreau să îl intreb despre personal branding și vreau să o cunosc și pe Sorana Savu.

 

Știu sigur că vor fi premii și multe surprize. Sper că v-am molipsit și să completați formularul de  înscriere online!



Vei cunoaște tineri pasionați și vei afla lucruri interesante.
  • Termenul limită pentru înscrieri: 14 Iunie
  • Locuri disponibile: 25/fiecare curs
În Craiova cursurile Școala Flanco se vor ține pe 21 iunie, între orele 10.00 – 16.00 la magazinul Flanco din Auchan Craiovița – Str. Severinului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu