sâmbătă, 2 iulie 2016

#brandingpesteasteptari cu Cristian China Birta



Școala Flanco a invitat 25 de bloggeri din Craiova la o întâlnire. Trei profesori au venit în Cetatea Băniei să se întâlnească cu noi: Cristina Bazavan, Cristian China Birta și Sorana Savu.

CristianChina Birta este prezent în fiecare an la evenimentele blogosferei din Craiova, este prietenul nostru, știe că suntem pasionați și vrem să învățăm. Sunt convinsă că el a insistat să vină Turneul Școala Flanco în Craiova. 

Mi-a plăcut foarte mult tema aleasă, de mult doream să aflu mai multe despre brandingul personal și știam că va prezenta exemple din activitatea lui și studii de caz. Cristian China Birta are mult umor, ne-a facut poze, am râs și ușor, ușor ne-a adus în lumea lui. 
Ne-a întrebat pe fiecare dacă știm despre auditul brandului. Unii au povestit despre monitorizarea blogului și despre utilizarea google alert. Am aflat cât de important este să știi ce cred alții despre tine, cât de necesar este să ai o strategie, să pui lucrurile în context, să faci schimbări (luat la pilă….ce frumos a spus) și să ieși din ….blogger provincial. 

Ce trebuie să ai în vedere când conturezi strategia? Sa scriem pe hârtie care este obiectivul, factorul diferențiator, nu doar să scriu pur și simplu despre ceva, este important să inovezi, să construiești un personaj. După aceea urmează validarea continuă, implementarea și monitorizarea constantă. 

A urmat o temă și o discuție foarte interesantă: identifică trei atribute principale pe care poți să le vinzi altora (exemplu personal: sunt familist, blogger, rugby). Pare ușor, dar nu e deloc. Unii bloggeri au găsit un atribut, alții două. Am analizat fiecare exemplu, mulți au menționat același lucru și am observat cât de mult semănăm.Au fost și situații în care unii au menționat ceva și ne-am dat seama că ni se potrivește și noua. Am învățat mult din aceste discuții.

Ce înseamnă să fii creativ? Forțează limitele este îndemnul lui Cristian China Birta. Mi-a plăcut foarte mult ce ne-a spus și voi încerca. 
Asocierea cu alte branduri, exemple și experiențe ale unor bloggeri care au participat în campanii, a fost o altă temă care ne-a plăcut și pe care dorim să o regăsim mai des în programul evenimentelor destinate Social Media.
A fost foarte interesant, am notat și avem multe de învățat despre branding în online și cum să te diferențiezi. 
Sunt pasionată, citesc și scriu pe blog despre branding. Acum voi scrie și despre brandingul personal.
O școală și un profesor peste așteptări.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu