luni, 1 august 2016

Asociația Bloggerilor Olteni are un nou partener



Bloggeri pasionați de fotografie, de istorie, de vinuri și gastronomie, bloggeri care scriu cărți, iubesc teatrul și muzica clasică sunt în Asociația Bloggerilor Olteni

În fiecare lună asociația organizează un BlogMeet, vin bloggerii din Craiova și prietenii lor. 
Avem mulți prieteni din blogosferă, bloggeri renumiți vin de la București și ne sprijină în evenimentul organizat în fiecare an, Craiova 2.0  destinat tinerilor pasionați de Social Media și la alte evenimente care promovează blogging-ul. 


Acum lucrăm la site-ul Asociației Bloggerilor Olteni, un site în care veți găsi proiectele noastre și informații despre toți bloggerii din asociație. 
Avem multe planuri și avem nevoie de resurse. 

Daniel Botea, pasionat de fotografie, s-a împrietenit cu Cătălin Corneanu la un atelier de fotografie in Craiova și s-au întâlnit după aceea la Business Networking Event.

Au discutat despre un parteneriat. Cătălin Corneanu realizează fotografii în mod profesionist pentru evenimente profesionale și personale. Fotografiile noastre pentru site vor fi realizate profesionist într-un studio foto și noi vom scrie articole și vom promova activitățile și proiectele sale. 
Ne-a invitat la studioul foto, a fost foarte amabil ne-a explicat cum va realiza fotografiile și ne-am împrietenit foarte repede. 

Au fost două întâlniri și acum trebuie să mă hotărăsc pe care fotografie să o aleg pentru site.




Nu am mai făcut acest gen de fotografie de când mi-am scos buletinul și e cam greu. Aveți cumva un sfat? Ar trebui să pun o fotografie nouă și pe pagina mea de FB.
 
Pentru orice eveniment este foarte important să colaborezi cu fotografi care au experiență și care știu să te atragă în lumea lor. Îmi plac oamenii care sunt pasionați și îti transmit asta. 

Cătălin Corneanu este un partener de cursă lungă.

6 comentarii: